Typowanie meczów piłki nożnej – doskonały sposób na integrację z kolegami oraz klientami
Zadowolony pracownik, to dobry pracownik. Zadowolony klient, to wierny klient. Istnieje sporo sposobów na budowanie dobrych relacji międzyludzkich, jednak wiele z nich jest dość kosztownych. Istnieją również i takie, które można wdrożyć minimalnym nakładem środków finansowych, a efekty takiej integracji przejdą najśmielsze oczekiwania. Doskonałą okazję stanowią mecze piłkarskie, na które przygotowaliśmy specjalną ofertę dla firm i grup.
Integracja kluczem do sukcesu w biznesie
Rodzinna atmosfera i dobre relacje międzyludzkie są na wagę złota w każdym przedsiębiorstwie, czy jest to mała lokalna firma, czy też potężna korporacja z wielkiego miasta. Doskonale zdają sobie z tego sprawę właściciele polskich firm, którzy każdego roku wydają dziesiątki tysięcy złotych. Na co? Na rozmaite wyjazdy integracyjne oraz eventy mające na celu poprawę stosunków nie tylko wewnątrz firmy, lecz także zbliżenie jej do klientów.
Nie zrozumcie nas źle, nie ma w tym niczego złego, natomiast czasami życie podsuwa najbardziej oczywiste scenariusze. Okazuje się, że niejednokrotnie te najprostsze wydawałoby się pomysły przynoszą najlepszy efekt końcowy.
Typowanie meczów piłkarskich to doskonały pomysł na wspólną zabawę pracowników i klientów
Zapewne część z Was dobrze zna nasz flagowy produkt, czyli „Mini Ligi” umożliwiający grupowe typowanie wyników meczów w topowych rozgrywkach piłkarskich. Nasza zabawa spotkała się z tak dobrym przyjęciem graczy m.in. dlatego, że była ogólnodostępna. Warunkiem uczestnictwa nie była bowiem wcale doskonała wiedza na temat rozgrywek piłkarskich w poszczególnych krajach. Wystarczały dobre chęci.
Znakomite opinie uczestników zabawy sprawiły, że postanowiliśmy pójść o krok dalej i oddać w Wasze ręce jeszcze więcej funkcji i opcji personalizacji. Dzięki nim nasza zabawa powinna stać się jeszcze przyjemniejsza i atrakcyjniejsza. Mało tego! Powinna także zagwarantować jeszcze lepszy proces integracji na linii pracownik – pracownik, firma – klient, firma – firma, a także po prostu w gronie znajomych.